Vad betyder en hashtag?

Följer du oss på instagram så har du kanske uppmärksammat att vår hashtag #bästisverige har hängt med oss sedan start. Men vad betyder den egentligen? Man kan kanske tycka att det är stora skor att bära. Men för oss är det en självklarhet att alltid sikta mot att vara just det – Sveriges bästa takstolstillverkare.

Vår verksamhet är ett lagbygge och för att vi ska kunna garantera en stark helhet och leverans gäller det att hålla hög nivå på alla delar. Oavsett om det handlar om en första ritning, att träffa kunder eller att leverera färdiga takstolar enligt den tidsplan vi spikat tillsammans. Vi har nått dit genom att från första takstol arbeta med fokus på att lösningen blir den bästa möjliga och med en stor dos av nyfikenhet. Vi vågar utmana oss själva genom att testa nya metoder och tekniker, samtidigt som vi månar om att förädla det som vi vet fungerar riktigt bra idag.

– Jag tycker det är synd att det inte finns SM i att bygga olika takstolar. Skulle det finnas är jag säker på att vi hade varit en stark medaljkandidat, för jag vet att vi är riktigt vass på det vi gör, säger produktionsansvarige Robert Arvidsson.

Kan en # verkligen hjälpa oss dit? Ja. Vi är övertygade om att den kan det. Om vi sätter ord på vad vi vill uppnå och vågar uttala det högt tydliggör vi också målet för oss själva. Det innebär att det inte räcker att bara leverera en helt okej takstol. Den ska vara bäst.

När vi tillsammans skriver under på #bästisverige så skapar vi förutsättningar för goda och långsiktiga relationer. Till varandra, till våra kunder och till andra aktörer vi väljer att samarbeta med, och som i sin tur väljer att samarbeta med oss. Vi ställer höga krav på varandra och vill att personer i vår omgivning ska ställa höga krav på oss.

Men det innebär inte att vi nöjer oss och klappar oss själva på axeln. Hashtaggen #bästisverige är snarare en daglig påminnelse om att alltid sträva efter att bli lite lite bättre imorgon, jämfört med igår.